fredag 13 juni 2008

En lista

1. När gick du upp idag?
8.30
2. Diamanter eller pärlor?
Hum, svårt. Beror väl på hur hela smycket ser ut.
3. Senaste filmen du såg på bio
Oj, så länge sen så jag minns knappt.
4. Favorit-TV- program?
Dexter, Heroes, House, Kyle XY mm.
5. Vad åt du till frukost?
Två mackor med diverse pålägg, juice och te.
6. Vad är ditt andranamn?
Joo young
7. Din favoritmat?
Lasagne, koreamat - kom jag på nu.
8. Vilken mat gillar du inte?
Pölsa, mögelost, oliver
9. Favoritchips?
Lantchips och sourcreme & onion
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Har ingen direkt favorit, men några bra är; Lifehouse, Takida, Snow Patrol
11. Vilken bil kör du?
Har ingen bil nu.
12. Favoritmacka?
Macka med marmelad och sallad.
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Egoism
14. Vilka är dina favoritkläder?
Hemma är det mjukisar som gäller. Annars blir det jeans och top.
15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Då skulle jag åka till både Korea och Thailand och vara där ungefär 1-2 månader. Korea för mina rötter och thailand för ett semesterställe.
16. Favoritklädmärke?
Har ingen. Det viktiga är att jag tycker kläderna är snygga och att jag trivs med dem.
17. Var vill du dra dig tillbaka?
I ett hus i eller nära Sundsvall, tror jag.
18. Favorittid på dagen?
Olika
19. Var är du född?
I Korea.
20. Vilken är din favoritsport att se på?
Ingen. Helt ointresserad av sport.
21. Coca Cola eller Pepsi?
Fanta
22. Fotboll eller ishockey?
Nada
23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla. Fast ibland morron.
24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr
25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Inte som jag kan komma på nu.
26. Vad ville du bli när du var liten?
Inge speciellt.
27. Bästa barndomsminnet?
Oj. Bland annat när jag och min bror Emil lekte på gården hemma och grävde väldigt små vattendiken. Eller när hela familjen tittade på tv tillsammans och följde nån serie.
28. Varit i Afrika ?
Nope
29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nope, vilken fråga!
30. Varit med om en bilolycka?
Nej
31. Favoritdag i veckan?
Olika
32. Favoritrestaurant?
Tajmahal
33. Favoritblommor?
Rosor
34. Favorit-snabbmatsrestaurant?
Inte mcdonalds iaf.
35. Äger du en cykel?
Japp. Fast nu börjar den bli oanvändbar.
36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Ingen
37. Läggdags?
Oftast runt 23
38. Senaste personen du delade en middag med?
Min sambo Pontus
39. Vad lyssnar du till just nu?
Garbage - Androgyny
40. Favorit färg?
Blå
41. Hur många tatueringar har du?
Inga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar