måndag 4 augusti 2008

Mina vänner

Efter Iggesund for vi till mina vänner som bor omkring Sundsvallstrakten. Det var väldigt länge sedan jag träffade mina vänner, Lina och Cicci, så det längtade jag ju efter.

Vi fick vara med på vinprovning. Det var roligt och lärorikt. Ingen av oss tre hade varit på vinprovning förut så det var spännande.

Micke, Vilgot och Lina

Vilgot och jag.

Cicci, Tyra, Alvin och Ola. Grillning på deras nybyggda altan.

Mina bästa kompisar Cicci och Lina. Det var jättelänge sen jag umgicks med bara dom två utan barn och killar. Nu fick vi en hel dag själva som vi tillbringade i Sundsvall city. Vi shoppade, pratade, åt thailändsk mat, tog en glass och bara umgicks med varandra. Det var verkligen supertrevligt. :)

Jag tränar Alvin att gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar