måndag 15 september 2008

Smått o Gott

Är ledig idag och har gått och kollat på lite kläder. Jag köpte några plagg och kände att det var kul. Kul att man hittar kläder som passar.

För ungefär 1 1/2 vecka sedan fick vi besök av Pontus föräldrar. Det var väldigt trevligt. Vi var bl.a. ute och åt god mat och öl/vin. :)
Dom hade nya lampor från ikea med sig, som vi köpte genom dom. Vi kunde tyvärr inte köpa alla lampor/saker som vi ville ha, för ikea hade slut på en hel del. Det som fattades var andra sorters lampor att ha vid sängarna, 2 dörrstopp och 4 dra-på-lakan. Det vi kunde köpa var en kökslampa, 2 taklampor och 2 lampor att ha vid sängarna.
När jag kollade på kläder idag gick jag in på hemtex för att kolla vad de hade för dra-på-lakan. Dom hade precis vad jag ville ha för halva priset än vad ikea tog. :) Perfekt! Måste bara vänta en vecka på dom. Affären hade kampanjpris på lakanen just nu till mina stora fördel !! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar