torsdag 23 oktober 2008

Magont

Det blev inget tittande på resväskor igår. Pontus behövde sova. Han får titta på det själv på lördag eller så. Själv ska jag jobba helgen. Jag är ledig måndag och tisdag, medan Pontus jobbar de dagarna. Passande va? Not. Sen åker vi! :)

Vi förbereder lite inför resan, kopiera rese försäkring, pass o.s.v.

Idag hade jag ont i magen. Jag kände magont redan när jag gick till jobbet och det blev bara värre och värre med tiden. Mina kollegor tyckte att jag såg blek och sjuk ut. Det blev bara två timmars arbete. Jag lade mig i sängen och vred av smärta. En timme senare fick Pontus reda på det via telefon och han skulle försöka bli klar på jobbet och skynda sig hem. Efter telefonsamtalet somnade jag och en timme efter det kom Pontus hem och jag vaknade och mådde bra. Ingen smärta i magen längre. Mysko. Vet inte varför heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar