söndag 25 januari 2009

Skön helg

Vilken lugn och skön helg det har varit. :) I fredags var vi ute på stan och åt med kollegor för att senare gå hem till en av dem och fortsätta umgås. Dricka lite öl och whiskey för dem och öl och likör för mig.
Vi har tagit det lugnt både igår och idag. Igår städade jag och gick en timmes promenad. Idag tog vi en promenad ut i skogen för att ta lite vinterbilder på oss. I samma runda tog vi en sväng ner till ica för att köpa bl.a. en mixer och två espresso muggar. Vi tänkte göra nyttigare drinkar/ smoothies eller nåt.
Det var ett tag sedan vi var lediga tillsammans, det var verkligen på tiden! :)

espressomuggar

skogsnissar

Neelix

två godingar

Arisas nya favoritställe - på datorn.

1 kommentar:

  1. skönt att vara ledig tillsammans. Vi har också varit det i helgen. Helgerna går alltid så fort, fattar inte vart tiden tar vägen... Jag hoppas vi, jag och Micke eller jag och Cicci kan komma upp snart. Vi får försöka pussla med tider.

    Jättefina muggar!

    SvaraRadera