lördag 20 juni 2009

Operation

Jag har drabbats av Blindtarmsinflammation. Natten till midsommaraftonen blev det operation. Jag sov mest hela den dagen. På kvällen fick jag åka hem. Idag mår jag bättre, fast det ömmar på magen fortfarande. Men jag är på bättringsvägen, det känns bra.

När vi ska resa utomlands på tisdag får jag inte bada (duscha får jag göra) och lyfta tungt. Jag ska lägga på solskyddskräm på plåstret när jag solar. Annars är allt som vanligt igen.

Det var tur ändå att det hände nu istället för senare, utomlands eller på semestern. Det hade ju varit jobbigare. Tur också att P insisterade på att jag skulle åka till doktorn då och inte senare om jag fått bestämma. Tur i oturen var det i alla fall :)

4 kommentarer:

  1. Ja det var verkligen tur att det hände nu och inte utomlands.
    Jag är jätteglad att du mår mycket bättre nu och att ni kan få komma iväg på Kretaresan ändå=)!Jag hoppas att ni får det jättemysigt, och längtar tills ni kommer och hälsar på! Kramis

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt är bra med dig.. och Pontus också naturligtvis. Hoppas ni kommer ner snart!

    mvh
    Ola

    SvaraRadera
  3. Bra att du piggar på dig fort. Ni kommer nog få en toppen resa trots att du inte kan bada. Som sagt, du får plaska med tårna. Ses om några veckor!

    SvaraRadera
  4. Ojdå.. Jag håller med om att det var tur att det hände nu och inte utomlands. Hoppas du mår bättre nu och att ni får en trevlig resa. :)

    SvaraRadera