fredag 27 februari 2009

Böcker

Idag vaknade jag av att Arisa låg i min säng vid fotändan och Neelix satt på sänghyllan och tittade ner på mig. Det är så sött när dom gör det. Dom gör det ganska ofta, men bara när jag har fortsatt att sova efter att P har gått till jobbet. Gör dom inte det brukar dom leka ganska intensivt så att de nästan stör min sömn. Det går inte att bli arg på dom. :)

Nuförtiden läser jag "Å andra sidan" av Marian Keyes. Jag har fått låna 4 böcker med henne och jag är inne på tredje nu. Dom är mycket bra tycker jag.
Jag har lyssnat på alla böcker av Camilla Läckberg. Alla var jättebra! Vill att hon ska komma med fler nya...
Snart vill jag hitta andra bra böcker. Nån som har tips?

2 kommentarer:

  1. Visst är det kul med böcker! Jag har läst också många böcker av Marian Keyes, hon är bra tycker jag också! Camilla Läckberg skriver väldigt bra och spännande, jag har bara läst Olycksfågeln av henne. Den var jättebra! Har du lyssnat på den?
    Har du läst några böcker av Johanne Hildebrandt? Om inte så tycker jag du ska läsa hennes triologi "Sagan om valhalla" (Freja, Saga, Idun). De är jättebra tycker jag!
    Ser framemot att träffas i helgen! Det kommer att blir en mysig tjejhelg! Kramis

    SvaraRadera
  2. Om du gillar spännande böcker ska du läsa "Patient 67" av Dennis Lehane!! Den är superbra och spännande, och man kan aldrig ana slutet;) kram

    SvaraRadera