måndag 16 februari 2009

Fredagens lilla händelse

Två gånger har jag sett min svarta hårsnodd på hallgolvet. Två gånger har jag plockat upp den och lagt den på sänghyllan. Den kvällen hände följande:

Arisa hoppar upp på sänghyllan, tar hårsnodden i munnen, hoppar ner och börjar leka med den i hallen. Efter en stund ser jag att Neelix leker med den istället. Hon sitter och tittar på. Sedan leker hon igen och han tittar på. Jag provar att slänga fram en till hårsnodd, så att de får varsin. Neelix, som inte råkar leka för tillfället nosar lite på den nya hårsnodden, men fortsätter att iakta Arisa som leker. När Arisa har lekt färdigt för stunden börjar Neelix att leka med den.

De vill inte ha varsin leksak utan de vill ha en tillsammans. De vill turas om att leka och de vill titta på varandra. Dom är så gulliga. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar