torsdag 26 mars 2009

Linnea fyller år

Jag fick en väldigt bra dag på min födelsedag. Bra presenter fick jag.
Dessutom fick jag upplevelser av det lyxiga slaget. Jag fick en avslappnande ansiktsmassage på Wilma. Det var väldigt skönt. Så skönt att jag somnade. Efter det fick vi båda två gå på deras relaxavdelning. Det vill säga, bubbelpool med mycket godis och frukter, man fick prova olika sorters krämer för hudvård. Enkelt sagt så var det en bubbelpoolsafton för två. Det var mysigt och lyxigt. :) Jag går gärna på sånt här fler gånger! :)




2 kommentarer:

  1. Vilken härlig present! Måste ha varit jätteskönt och mysigt! Det låter som om du fick jättehärlig födelsedag! Jag skulle också vilja ha skön massage, det skulle behövas när man går och bär på små men ganska tunga barn på dagarna=) Kramis

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! Det där lät som en underbar present :)

    SvaraRadera