tisdag 27 november 2012

Glömde plånbok

Det är tråkigt med plugget nu, svårt med statistik och även svårt att greppa vad det är man ska kunna för det finns knappt nå instuderingsfrågor. Tråkigt ämne. Men det är bara att kämpa! Snart är det bara roliga ämnen kvar och snart är man klar med hela utbildningen!

För att få paus i pluggandet och samtidigt göra lite nytta (det som behövdes) gick jag för att handla mat. Inte förrän jag kommer fram till butiken efter ca. 15-20 minuters promenad och ska hämta vagn inser jag att jag glömt plånboken hemma! :O Det var bara att traska hem igen tomhänt. Men jag hämtade plånboken och gick direkt iväg igen och handlade. Testade nytt recept på mat med pasta, räkor, äpple och purjolök som var smaskens! :) Nåt bra blev det av det hela iaf. ;) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar