måndag 6 april 2009

En liten utmaning

Jag har blivit utmanad av Cicci


Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom.

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Om du utmanar någon med listan så får den personen, om ni skulle råka ha namn som börjar på samma bokstav, inte ge samma svar som du (utom namnet då om ni heter lika). Lycka till!

1. Vad heter du?: Linnea

2. Ett ord på fyra bokstäver: Leva

3. Flicknamn: Lovisa

4. Pojknamn: Linus

5. Yrke: Livvakt

6. Färg: Ljusblå

7. Klädesplagg: Långkalsong

8. Mat: Langos

9. Sak i badrummet: Lotion

10. Plats/stad: Linköping

11. En orsak att vara sen: Ledsen

12. Något man skriker: Ljushuvud

13. Film: Lord of the Ring

14. Något man dricker: Ljus pilsner

15. Band: Lifehouse

16. Djur: Lejon

17. Gatunamn: Löjtnantsgatan

18. Bil: Lamborghini

19. Sång: Learn You Inside Out

20. Känd person: Lisa Miskovsky


Jag utmanar:
Johanna
Carin
Johanna
Erika

2 kommentarer:

  1. Jag har redan gjort den utmaningen, för nån vecka sen tror jag det var.. Den va kul, men rätt svår! :)

    SvaraRadera
  2. Jag ska ta tag i utmaningen snart :)

    SvaraRadera